مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:102021-11-28سياسي

بسیج در زمینه آب شرب روستاها در کشور به وزارت نیرو کمک می کند


با وزارت نیرو توافق کردیم که در زمینه آب شرب روستاها در کشور کمک کنیم؛ از جمله استان کرمان که نیاز بیشتری به نقش آفرینی در این موضوع وجود دارد.

- ایسنا/کرمان فرمانده بسیج مستضعفین گفت: با وزارت نیرو توافق کردیم که در زمینه آب شرب روستاها در کشور کمک کنیم؛ از جمله استان کرمان که نیاز بیشتری به نقش آفرینی در این موضوع وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سلیمانی امروز 7 آذرماه در حاشیه افتتاح آبرسانی به 63 روستای محروم استان کرمان در روستای زین آباد رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در استان کرمان در سال جاری پروژه های محرومیت زدایی فراوانی با موضوعات مختلف توسط نیروهای جهادی بسیج و با همکاری دستگاههای مسئول و خیرین برای خدمت به مردم انجام شده است.

وی افزود: یکی از این موضوعات، آب شرب روستاها است که عزیزان در سپاه ثارالله استان کرمان و سایر دستگاهها تلاش کردند و در مجموع حدود 400 روستا را در سال جاری برنامه ریزی کردند که آب شرب آنها تامین شود.

فرمانده بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امروز به 63 روستا به نیت 63 سال سن مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آبرسانی شد و این عدد در سالگرد شهادت سردار دلها و هفته پاسدار تکرار خواهد شد تا عدد روستاها به 400 روستا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در زمینه آب شرب روستاها در کشور به وزارت نیرو کمک می کند

بسیج در زمینه آب شرب روستاها در کشور به وزارت نیرو کمک می کند