مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-28اقتصادي

7000 واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان گفت: امسال هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود.

- ، داوود خسروی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: استان گلستان حدود 100 هزار واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم و کم دوام دارد که برای نوسازی این واحدها تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 20 ساله پرداخت می شود معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان افزود: این تسهیلات فرصت خوبی برای احداث و نوسازی خانه های فرسوده روستایی است تا مالکان این واحدها در حوادث غیرمترقبه دچار خسارتهای جانی و مالی نشوند.

وی با بیان اینکه 84 هزار واحد مسکونی طی سنوات قبل مقاوم و ایمن شده است، گفت: روند احداث خانه های توسط کارشناسان و ناظران فنی روستایی بنیاد مسکن استان نظارت می شود.

خسروی اضافه کرد: برای سال جاری 700 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای احداث هفت هزار واحد مسکونی تامین شده که با سهم آورده متقاضیان این مبلغ به هزار و 500 میلیارد تومان می رسد و این امر موجب اشتغال و کمک به رونق تولید بویژه در بخش صنایع و مصالح ساختمانی در استان خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: در دو ماه گذشته که تسهیلات قرض الحسنه 100 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به بنیاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود

7000 واحد مسکونی روستایی در گلستان نوسازی می شود