مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 13:202021-11-28بين الملل

روایت ترور دانشمند هسته ای ایران نمایش شد


نمایش رادیویی «یک روایت ساده» با موضوع ترور و شهادت مجید شهریاری، دانشمند هسته ای ایران برای پخش از رادیو نمایش آماده شد.

- نمایش رادیویی یک روایت ساده با موضوع ترور و شهادت مجید شهریاری، دانشمند هسته ای ایران برای پخش از رادیو نمایش آماده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ترور مجید شهریاری، اسکان قبایل ترکمن در حاشیه رود اترک، ماجرای قتل در یک روستا و شکست نیروهای آمریکایی در جریان دزدی از ناو ایرانی نیز موضوع نمایش های جدید این هفته رادیو نمایش هستند.

نمایش رادیویی یک روایت ساده به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی به ماجرای ترور و شهادت مجید شهریاری، دانشمند هسته ای ایران می پردازد.

این نمایش به کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی محمدرضا علی، بهرام سروری نژاد، ماندانا اصلانی، نورالدین جوادیان، احمد لشینی، احمد هاشمی و شهریار حمزیان هر شب ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 14 و 30 دقیقه روز بعد تکرار می شود.

نمایش رادیویی ماتی خان به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر به موضوع اسکان قبایل ترکمن در منطقه مرزی حاشیه رود اترک می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ترور دانشمند هسته ای ایران نمایش شد

روایت ترور دانشمند هسته ای ایران نمایش شد