مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:352021-11-28فرهنگي

برترین های جشنواره تئاتر فجر استان فارس معرفی شدند


برترین های سی و دومین جشنواره تئاتر فجر استان فارس معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر یکشنبه آرای هیأت داوران سی و دومین جشنواره تئاتر فارس شیراز – آذرماه 1400 پس از مشاهده 9 اثر حاضر در جشنواره این دوره و پس از مقایسه آن ها به شرح ذیل اعلام شد: بروشور و پوستر: به دلیل هماهنگی میان مضمون نمایش و خلاقیت موجود، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به خانم نگین خورشیدی، طراح بروشور و پوستر نمایش بتاز-ف! از کازرون اهدا می گردد.

موسیقی: به دلیل ترجمان دیگر از لحظات نمایشی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به آقای مصطفی منافی به خاطر موسیقی نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی از جهرم اهدا می گردد.

گریم: به دلیل اجرای مناسب با قصه های نمایش و وجود ماسک، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به آقای فرشاد تندنویس برای نمایش جن زده زیر لیل از شیراز اهدا می گردد.

به دلیل هماهنگی مناسب با محتوا و یگانگی با اجرا، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 15 میلیون ریال به خانم ها فرزانه رادفر و فرناز فتحی، طراحان گریم نمایش هملت بیژنی از فسا اهدا می گردد.

طراحی لباس: به دلیل هماهنگی میان اجرا و اتمسفر، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال به خانم فروغ شهریاری، طرح لباس نمایش 1235 از کازرون اهدا می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره تئاتر فجر استان فارس معرفی شدند

برترین های جشنواره تئاتر فجر استان فارس معرفی شدند