مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 15:502021-11-28بين الملل

دیپلمات صهیونیست: برخلاف پیش بینی ها، تحریم موجب فروپاشی ایران نشد


یک دیپلمات صهیونیستی در مقاله ای با اذعان به شکست سیاست تحریم مقابل ایران به بررسی موضع این رژیم در قبال مذاکرات رفع تحریم ها در وین پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلون بنکاس دیپلمات صهیونیست امروز (یکشنبه) در مقاله ای در روزنامه هاآرتص نوشت که سیاست ها و اقدامات با ایران دانست و نوشت: این فرضیه که چین و روسیه در نهایت صبرشان لبریز شده و مانع توسعه برنامه هسته ای ایران شوند، اشتباه بود.

درست است که روسیه و چین اصرار به توسعه بخش نظامی برنامه هسته ای ایران ندارند، اما باید دانست که هر دو کشور از هرگونه درگیری نظامی که ایالات متحده در آن ورود کند، سود خالص را می برند.

این دیپلمات اسراییلی سومین اشتباه رژیم تل آویو را در اتخاذ این پیش فرض دانست که تنها تهدید اسراییل از جانب ایران برنامه هسته ای نظامی این کشور است.

آلون بنکاس گروههای همسو با ایران در منطقه را خطرناک تر از بمب هسته ای توصیف کرد و نوشت که حتی در صورت امضای توافق هسته ای، ایران حمایت خود را از این گروهها متوقف نخواهد کرد و ادامه این سیاست خسارات شدیدتری به اسراییل وارد می کند.

او تأکید کرد که عدم گنجاندن موضوع سیاست منطقه ای ایران و حمایت از گروههای مقاومت در توافق هسته ای، باعث می شود تا رژیم صهیونیستی همچنان در معرض خطر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات صهیونیست: برخلاف پیش بینی ها، تحریم موجب فروپاشی ایران نشد

دیپلمات صهیونیست: برخلاف پیش بینی ها، تحریم موجب فروپاشی ایران نشد