مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:302021-11-28ورزشي

امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند


سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که این تیم به تنهایی و فقط با حمایت شرکت ملی حفاری نمی تواند موفق باشد و یک عزم استانی برای حفظ تیم و بازگشت آن به شرایط ایده آل نیاز دارد، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که این تیم به تنهایی و فقط با حمایت شرکت ملی حفاری نمی تواند موفق باشد و یک عزم استانی برای حفظ تیم و بازگشت آن به شرایط ایده آل نیاز دارد، گفت: امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند و تلاش کنند تا حفاری که سرمایه استان است، در لیگ بماند.

کیاوش علاسوند پس از شکست تیمش مقابل شهروند ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهارکرد: کا مان خیلی سخت شد و امروز یک باخت خیلی بد در خانه متحمل شدیم و به قعر جدول رفتیم.

با این کیفیت و شکل بازی، خیلی کارمان سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: موقعیت های خوبی داشتیم اما به گل تبدیل نشدند و این نشان می دهد که ما خیلی ضعف داریم و در کیفیت بازیکنان مان باید تجدید نظر شود.

باید تلاش کنیم در نیم فصل بازیکن بگیریم.

حفاری بازیکن باتجربه و رهبر ندارد و همین کار را خیلی سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: ما فقط یک بازیکن با تجربه در لیگ داریم که فکر کی کنم این فشار برای اون سخت است و فشار موجود را به تنهایی تحمل می کند و همین باعث می شود که عملکرد تیم پایین بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند

امیدوارم همه اخطار من را جدی بگیرند