باید برند شرکت ملی نفتکش احیاء شودبرند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشه ای بر این برند قابل تحمل نیست. - ، حسین شیوا مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد ازانتصاب به عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی های این منطقه، پای صحبت های دریانوردان این شرکت نشست. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می شود، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بیواسطه با آنان به گفتوگو بنشینم و در این راستا در سومین هفته کاری خود در جمع صمیمانه شما حاضر شدم. شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان نموده و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد. از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این عزیزان و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |