مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-28ورزشي

از پاداش 15 میلیونی تا قول مساعد برای مجوز حضور هندبال زنان


مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان کشورمان با اهدای پاداش 15 میلیون تومانی از سوی وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- ، در فاصله دو روز مانده به سفر تیم ملی هندبال بانوان کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا، مراسم بدرقه تیم با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و رییس فدراسیون و مسؤولان فدراسیون هندبال عصر امروز یکشنبه 7 آذر ماه در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک کشورمان که پیش از این به دلیل کسب سهمیه جهانی به تیم هندبال بانوان قول پرداخت پاداش را داده بودند، امروز در مراسم بدرقه این پاداش را به تیم پرداخت کردند.

پرداخت پاداش 15 میلیونی به هندبالیست ها بر این اساس وزیر ورزش و جوانان به هر ملی پوش هندبال مبلغ 10 میلیون تومان و رییس کمیته ملی المپیک برای هر ملی پوش مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت کردند.

تیم ملی هندبال زنان برای نخستین بار در تاریخ رشته های توپی بانوان با کسب عنوان چهارمی آسیا در رقابت های قهرمانی آسیای اردن، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پاداش 15 میلیونی تا قول مساعد برای مجوز حضور هندبال زنان

از پاداش 15 میلیونی تا قول مساعد برای مجوز حضور هندبال زنان