مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-29اقتصادي

انتقال وظایف تنظیم و نظارت بر بازار محصولات به جهاد کشاورزی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس قانون انتزاع کلیه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتیینی از تولید و تامین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس قانون انتزاع کلیه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتیینی از تولید و تامین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

علی تهوری، شب گذشته 7 آذر اظهار کرد: در این راستا موضوع تفویض امر بازرسی و نظارت بر تمامی واحدهای تولیدی و صنفی گروه های هدف و همچنین حوزه آرد و نان و نانوایی ها به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی منتقل گردید تا زنجیره تامین، توزیع، تنظیم و نظارت در این خصوص یکپارچه و کامل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی ادامه داد: بازرسان سازمان صمت کماکان نظارت بر سایر گروه های کالایی و خدمات دولتی و عمومی را نیز بر عهده خواهند داشت.

تهوری با بیان اینکه نیروهای بسیج نیز همواره در طرح های نظارتی و شرایط سخت بازار با بازرسان سازمان همکاری و همراهی کردند، بیان کرد: همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال وظایف تنظیم و نظارت بر بازار محصولات به جهاد کشاورزی

انتقال وظایف تنظیم و نظارت بر بازار محصولات به جهاد کشاورزی