مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-29حوادث

شروع عملیات احیای 1500 هکتار از جنگلهای سوخته ارسنجان


 تاپایان هفته جاری،عملیات احیای 1500 هکتار از جنگل ها و مراتع آسیب دیده از حریق ارسنجان آغاز می شود.

- اظهار کرد: باتوجه به خسارات سنگین آتش سوزی های گسترده به جنگل ها و مراتع شهرستان ارسنجان در چند سال اخیر، عملیات احیا و بازسازی این مراتع تاپایان هفته جاری شروع می شود.

وی با تاکید بر پیگیری های انجام شده و قول مساعد مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اعلام کرد: عملیات احیای جنگل های زاگرس در محدوده شهرستان ارسنجان از چهارشنبه دهم آذر ماه باحضور مسئولین اداره کل منابع طبیعی، مسئولین محلی، سازمان های مردم نهاد، دوستداران محیط زیست و طبیعت شروع می شود.

فرماندار ارسنجان ضمن ابراز خرسندی از اینکه ارسنجان به عنوان شهرستان الگو در دوستداری ازطبیعت و محیط زیست شناخته و توسط استاندار فارس نیز به آن تاکید شده، بیان داشت: با وقوع آتش سوزیهای گسترده بازسازی و احیای دوباره جنگل های زاگرس به دغدغه دوستداران محیط زیست در این شهرستان تبدیل شده است.

عزیزی ابراز کرد: با مشارکت جدی عموم مردم و سازمان های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست و طبیعت، حدود 1500 هکتار از مراتع و طبیعت آسیب دیده، بذرکاری و احیا می شود.

او از تمامی علاقه مندان و دلسوزان و دوستداران محیط زیست و طبیعت دعوت کرد تا روز چهارشنبه همین هفته در مراسم شروع به کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات احیای 1500 هکتار از جنگلهای سوخته ارسنجان

شروع عملیات احیای 1500 هکتار از جنگلهای سوخته ارسنجان