مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-29ورزشي

ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان و جام جهانی دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران .

- رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جزییات ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور هماهنگی و بررسی تقویم رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان و جام جهانی دانشگاهی 2022 فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) جلسه آنلاین مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی به مدت دو روز برگزار شد.

هادی بشیریان، رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در جلسه آنلاین مشترک با مدیران کل تربیت بدنی بخش های آموزش عالی و روسای هیات های ورزش های دانشگاهی استانی گفت: اعزام های مسابقات جهانی و آسیایی به بخش های آموزش عالی و هیات های استانی واگذار می شود.

وی بیان داشت: سیاست این فدراسیون برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی با توجه به توانمندی آن ها و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی و نیروی انسانی متخصص در بخش ها واس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی

ساز و کار اعزام تیم های ورزشی دانشگاهی به مسابقات آسیایی و جهانی