مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-29بين الملل

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با پذیرش 3000 اتیوپیایی


کابینه رژیم صهیونیستی موافقت خود را با پذیرش 3000 اتیوپیایی که سایر اعضای خانواده هایشان ساکن اراضی اشغالی بوده و به دلیل درگیری ها در اتیوپی نگران جان آنها هستند، - اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که کابینه بنت به اتفاق آرا با مهاجرت فوری 3000 اتیوپیایی که نزدیکان درجه یک آنها در اراضی اشغالی هستند، موافقت کرد.

بنینا تموشاتا، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی که متولد اتیوپی است، ضمن استقبال از این تصمیم گفت: بالاخره پدران، کودکان، برادران و یتیمان پس از ده ها سال انتظار در کنار خانواده های خود جمع خواهند شد.

اتیوپیایی هایی که تحت عنوان اجماع خانواده ها در اراضی اشغالی از آنها استقبال خواهد شد، از طایفه فلاشا هستند که می گویند به زور به مسیحیت پیوسته اند و مدعی اند از یهودیان اتیوپی هستند.

طایفه فلاشا نمی توانند از قانون بازگشت که به هر یهودی اجازه مهاجرت به اراضی اشغالی را داده و شهروندی نیز به آن می دهد، استفاده کنند و به همین دلیل نیاز است آنها درخواست اجماع خانواده بدهند.

اواسط نوامبر صدها شهروند اتیوپی الاصل از جمله تموشاتا در قدس تظاهرات کرده و از کابینه تل آویو خواستند یهودیان اتیوپیایی را که جانشان به دلیل درگیری نظامی در اتیوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با پذیرش 3000 اتیوپیایی

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با پذیرش 3000 اتیوپیایی