مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-29سياسي

پا جای پای رییس جمهور در «کوی فلسطین»


این زن سالمند که از دیدن رییس جمهور در منزل فرسوده اش خوشحال بود این چنین از مشکلاتش به رییس جمهور گفت؛  پسرم مشکل مغز و اعصاب دارد و از عهده هزینه هایش بر نمی آیم .

رییس جمهور که در دهمین سفر استانی خود، به زنجان سفر کرد در جریان سفر به دیار غواصان دریا دل با حضور در منطقه کوی فلسطین که یکی از محلات حاشیه ای این شهر است، به طور سرزده درمنزل یک زن میانسال حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلاتشان قرارگرفت.

آیت الله رییسی در سفر های استانی خود علاوه بر رسیدگی به مشکلات منطقه با اقشار مختلف مردم دیدار های صمیمی دارد و بی واسطه پای درد دل آنها می نشیند و امید را در دل مردم زخم خورده زنده می کند، به طوری که استقبال مردم در این سفر ها نشان از اعتماد راسخ مردم به دولت سیزدهم است.

حضور رییس جمهور در منزل  این مادر که توسط دوربین های رسانه های محلی و سراسری ثبت و ضبط می شد، بازتاب گسترده ای در صفحات اجتماعی و فضای مجازی به دنبال داشت به طوری که مورد استقبال همه نوع از قشر جامعه قرار گرفت.

همان روز بود که آیت الله رییسی به استاندار زنجان دستور داد تا پیگیر مشکلات این خانواده و دیگر مشکلات اهالی کوی فلسطین باشد.

اما قبل از اقدامات عملی و جدی  از سوی مسولان استانی برای رسیدگی به خواسته هایی این مادر میانسال در خصوص بیماری فرزندش دکتر رویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پا جای پای رییس جمهور در «کوی فلسطین»

پا جای پای رییس جمهور در «کوی فلسطین»