مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-29ورزشي

تاکید بر همکاری های ورزشی نیروهای مسلح ایران و سوریه


مسئول آمادگی جسمانی ارتش سوریه با رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و بر همکاری های ورزشی نیروهای مسلح دو کشور تاکید کرد.

- ، سرتیپ هیثم مسئول آمادگی جسمانی ارتش سوریه که به کشورمان سفر کرده است روز یکشنبه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با امیر جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.

امیر فولادی در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقاء همکاری های ورزشی نیروهای مسلح دو کشور ایران و سوریه، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش مناسبات با کشورهای اسلامی خواهان برقراری مراودات ورزشی عمیق تر با آن کشورها است، به همین منظور در صدد انعقاد تفاهم نامه همکاری ورزشی نیروهای مسلح دو کشور ایران و سوریه در زمینه برگزاری مسابقات، انجام فعالیت های آموزشی همچون تربیت مربی و داور و همچنین پرداختن به امور علمی و پژوهشی دو جانبه در این حوزه هستیم.

رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رشته های مورد توافق و ضرورت بررسی ابعاد مختلف تفاهم نامه یادشده، گفت: پیشنهاد می کنیم مسئولین هر دو کشور ابتدا از امکانات ورزشی طرف مقابل، بازدید و سپس مباحث، نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر همکاری های ورزشی نیروهای مسلح ایران و سوریه

تاکید بر همکاری های ورزشی نیروهای مسلح ایران و سوریه