مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-29سياسي

اتاق فکر گردشگری استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از شروع فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی از شروع فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر قرائت و در مورد کارگروه های تخصصی، مسائل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر 15 روز یکبار تشکیل شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری هستند این اتاق فکر تشکیل شد.

حسینی در ادامه گفت: بی شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک گذاری دانش و مهارت شبکه سازی را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره ها و برنامه هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است، گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر گردشگری استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد

اتاق فکر گردشگری استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد