مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-29ورزشي

برگزاری مسابقات ملی «دیسک طلایی» دختران در گنبدکاووس


رییس هیئت همگانی شرق گلستان با اشاره به فعالیت چشم گیر کمیته فریزبی استان گلستان در سال اخیر، گفت: مسابقات ملی فریزبی (دیسک طلایی) دختران به میزبانی گلستان و شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت همگانی شرق گلستان با اشاره به فعالیت چشم گیر کمیته فریزبی استان گلستان در سال اخیر، گفت: مسابقات ملی فریزبی (دیسک طلایی) دختران به میزبانی گلستان و شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به ظرفیت های بالای ورزشی استان گلستان به ویژه در شرق استان، اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت هیئت ورزش های همگانی تلاش کردیم این ظرفیت ها را در همه حوزه ها اعم از سازمانها و کمیته های زیرمجموعه فعال کنیم.

وی با بیان اینکه با تشکیل کمیته فریزبی در هیئت ورزشهای همگانی استان گلستان و شهرستانهای مختلف، فعالیت در این رشته مهیج ورزشی در گلستان رونق بسیاری گرفت، افزود: همین فعالیت های شاخص موجب شد تا میزبانی مسابقات ملی دیسک طلایی در بخش بانوان به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس واگذار شود.

سرپرست مسابقات فریزبی دختران کشور با تاکید بر اینکه مسابقات آنلاین دیسک طلایی در مرحله استانی در 30 آبان ماه در استان های مختلف برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از هر استان سه نفر آقا و سه نفر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ملی «دیسک طلایی» دختران در گنبدکاووس

برگزاری مسابقات ملی «دیسک طلایی» دختران در گنبدکاووس