مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-29فرهنگي

جلوگیری از سرقت فیلم های ایرانی در گرو حذف فیلم های خارجی از VODهاست؟


رییس هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با اعلام اینکه اولویت این انجمن حمایت از تولید و پخش است، گفت: پخش غیرقانونی فیلم ها و سریال های خارجی در پلتفرم ها سبب بروز مشکلاتی در روند پیگیری سرقت آثار ایرانی در شبکه های خارجی شده است.

- رییس هیات مدیره انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با اعلام اینکه اولویت این انجمن حمایت از تولید و پخش است، گفت: پخش غیرقانونی فیلم ها و سریال های خارجی در پلتفرم ها سبب بروز مشکلاتی در روند پیگیری سرقت آثار ایرانی در شبکه های خارجی شده است.

سید غلامرضا موسوی درباره اولویت های هیات مدیره جدید این انجمن در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: اصلی ترین موضوعی که هیات مدیره جدید انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران بر آن تاکید دارد، حمایت از تولید فیلم سینمایی از مرحله دریافت پروانه فیلمسازی تا دریافت پروانه نمایش و پخش در سینما و مراکز دیگر است.

با توجه به شرایط پیش آمده طبیعتا انجمن باید از همکاران حمایت بیشتری داشته باشد تا فیلم هایشان را بسازند و تولیدات خود را به خوبی عرضه کنند، بویژه آنکه یکی از مسائل مهم بعد از دریافت پروانه نمایش پخش فیلم در تهران و شهرهای دیگر است.

او با اشاره به تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری امور نمایش فیلم ها در خارج از کشور که نیازمند حمایت بیشتری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از سرقت فیلم های ایرانی در گرو حذف فیلم های خارجی از VODهاست؟

جلوگیری از سرقت فیلم های ایرانی در گرو حذف فیلم های خارجی از VODهاست؟