مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-29اقتصادي

اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران در احداث محور اردبیل به مشگین و مشگین به پارس آباد است که تلاش می کنیم بخشی از آن را پرداخت کنیم.

- محبوب حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پروژه پارس آباد به مشگین شهر یکی از پروژه های مهم و شریانی استان است که نیاز ارتباطی شمال استان را مهیا می کند.

وی تصریح کرد: این پروژه به طول 60 کیلومتر از سال گذشته و با تلاش پیمانکاران در قطعه اول و دوم در حال اجراست که امیدواریم به سرعت شاهد بهره برداری و به زیر بار ترافیک رفتن این مسیر 4 خطه شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعه اول این پروژه مسیر پارس آباد به سه راهی سربند را شامل می شود و قطعه دوم نیز در ادامه مسیر از سه راه سربند تا بران در محدوده اجرا و احداث قرار دارد.

حیدری افزود: در قالب 4 قرارداد، 3 پیمانکار در این پروژه فعال است که 150 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری نیز در این مسیر شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی مطالبه پیمانکاران این مسیر را 90 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا آخر سال بخشی از مطالبات پیمانکاران از طریق منابع ملی پرداخت شده تا پیمانکار با قدرت و سرعت بیشتر کار اجرایی را در این مسیر ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل

اولویت پرداخت 167 میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران اردبیل