مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-29اقتصادي

وظیفه بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی موکول شد


با ابلاغ معاون اقتصادی رییس جمهوری مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع به طور کامل در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت.

- با ابلاغ معاون اقتصادی رییس جمهوری مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع به طور کامل در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن نامه محسن رضایی به معاون اول رییس جمهوری، وزیر جهادکشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر دادگستری آمده است: بند (1) تصمیمات جلسه بیست و دوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در تاریخ 18 آبان 1400 که به تایید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می گردد؛ از تاریخ ابلاغ این مصوبه، مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع، به صورت کامل در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است کلیه پرسنل، امکانات و اعتبارات مربوط به این حوزه را در اسرع وقت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل نماید.

فعالیت های مربوط به بازرسی و نظارت اتاق اصناف در این حوزه نیز با اعلام کتبی وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف به هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی موکول شد

وظیفه بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی موکول شد