مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-29ورزشي

جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه ورزش کهگیلویه و بویراحمد


اکنون بیش از هر زمان جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه ورزش کهگیلویه و بویراحمد احساس می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،نشست و گردهمایی بخشداران استان با موضوع نظارت بر امورات دهیاری ها به ریاست حسین کاظمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی در این نشست با اشاره به اینکه مبالغی از طرف سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سازمان امورمالیاتی به حساب دهیاری ها واریز شد، اظهار داشت: 60 درصد این مبالغ باید صرف امورات عمرانی و 40 درصد صرف امورات جاری روستا شود.

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: براساس گزارشات ارائه شده برخی از دهیاری ها 100 درصد این مبالغ را صرف امورات جاری کرده اند و این مورد تخلف است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بخشداری ها بر هزینه کرد دهیاری ها باید بیشتر شود، تصریح کرد: دفتر امور روستایی نیز بر این مهم کنترل و نظارت دارد.

کاظمی با انتقاد از اینکه برخی دهیاران دچار روزمرگی شده اند و برنامه خاصی برای توسعه روستا ندارند، تاکید کرد: دهیاران باید با ایجاد طرح های اشتغال زایی از این حالت خارج شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: از طریق تفاهم نامه ای که بین سازمان شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه ورزش کهگیلویه و بویراحمد

جای خالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در عرصه ورزش کهگیلویه و بویراحمد