مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-29اقتصادي

پایانه مرزی نوردوز به دستگاه ایکس ری کامیونی مجهز می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تجهیز پایانه مرزی نوردوز به دستگاه ایکس ری کامیونی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام می تواند به گسترش تجارت و آسان تر شدن کار صادرات کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا،  محمد کلامی در جلسه کارگروه مرزی استان که در پایانه مرزی نوردوز تشکیل شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم توسعه استان گسترش صادرات و تجارت با کشورهای همسایه است و پایانه مرزی نوردوز اصلی ترین کریدور معرفی شده برای تجارت با کشورهای اتحادیه اوراسیاست.

وی خاطرنشان کرد: هدف استان برای پایانه مرزی نوردوز تبدیل شدن به یک پایانه معتبر است که با تغییراتی در فضای داخلی این مجموعه، دستگاه ایکس ری آن به زودی راه اندازی خواهد شد.

اروجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی هم با اشاره به سامان دهی و جاده سازی برای راه اندازی این دستگاه، گفت: احداث و آسفالت ریزی جاده های منتهی به دستگاه ایکس ری و ایجاد مسیرهای حرکت ایزوله کامیون ها روز دوشنبه به پایان خواهد رسید.

احمدی، فرماندار جلفا نیز با اشاره به اهمیت نصب دستگاه ایکس ری در این پایانه، گفت: راه اندازی این دستگاه برای ایزوله کالاهای اساسی در واردات و صادرات از مرز و مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر ضروری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مرزی نوردوز به دستگاه ایکس ری کامیونی مجهز می شود

پایانه مرزی نوردوز به دستگاه ایکس ری کامیونی مجهز می شود