موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-29اقتصادي

نرخ مقاوم سازی در خوزستان، 8 درصد کمتر از میانگین کشوری


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: نرخ مقاوم سازی واحدهای مسکونی در خوزستان 42 است که این رقم، 8 درصد از میانگین کشوری کمتر است.

- شهاب صدیقی در بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی که امروز (8 آذرماه) در مدرسه شیخ انصاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه ها به منظور نهادینه کردن آموزش و رعایت نکات ایمنی در زمان وقوع حادثه است و با همکاری دستگاه های مختلف اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر لزوم کار بین بخشی به منظور افزایش میزان مقاوم سازی بناها در مقابل زلزله افزود: مقاوم سازی بناها به ویژه واحدهای مسکونی بسیار ضروری است که در این راستا پای کار بودن بخش های مختلف از جمله مهندسی لازم است و مردم نیز باید در ساخت خانه به موضوع ایمنی بیشتر توجه کنند.

صدیقی بیان کرد: در حال حاضر نرخ مقاوم سازی واحدهای مسکونی در خوزستان 42 است که این رقم، 8 درصد از میانگین کشوری کمتر است.

وی با اشاره به زلزله اندیکا افزود: با وجود اینکه زلزله اندیکا چهار شهرستان را متاثر کرد، مصدومان زلزله نخست پنج نفر بود و فوتی نداشتیم که این موضوع نشانه مقاوم سازی منازل در این مناطق بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان اینکه چنین حوادثی باید بررسی و درست تحلیل شوند، گفت: با این کارها می توان اقدامات موثری برای ایمن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مقاوم سازی در خوزستان، 8 درصد کمتر از میانگین کشوری

نرخ مقاوم سازی در خوزستان، 8 درصد کمتر از میانگین کشوری