مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-29فرهنگي

نشستی برای بررسی مسائل فرهنگی کرمانشاه


موضوع این هفته سلسله نشست های دوشنبه های کرمانشاه به بررسی مسائل فرهنگی استان اختصاص داشت و متولیان حوزه فرهنگ، اساتید دانشگاه و صاحبنظران، - ایسنا/کرمانشاه موضوع این هفته سلسله نشست های "دوشنبه های کرمانشاه" به بررسی مسائل فرهنگی استان اختصاص داشت و متولیان حوزه فرهنگ، اساتید دانشگاه و صاحبنظران، در این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

اولین سخنران نشست امروز(8 آذر) دوشنبه های کرمانشاه که با موضوع مسائل فرهنگی کرمانشاه برگزار شد، بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بود که عقیده داشت مسائل فرهنگی کرمانشاه را باید در قالب مسائل فرهنگی کلان کشور دید.

فاضلی زاد با بیان اینکه فرهنگ کرمانشاه جدای از فرهنگ ایران و حتی جهان نیست، عنوان کرد: نگاه بومی و منطقه ای به مسئله فرهنگ تا حدود یک دهه قبل منطقی بود، اما اکنون باید این نگاه را کنار گذاشت.

وی با اشاره به رشد تکنولوژی در دنیای کنونی که تمام جهان را با یکدیگر پیوند داده، خاطرنشان کرد: امروز کوچکترین رویداد در یک روستای دور افتاده کرمانشاه می تواند به یک مسئله جهانی تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در چنین شرایطی برای اینکه به مسائل فرهنگی کرمانشاه بپردازیم ابتدا باید مسائل فرهنگی کلان کشور را احصا کرد و وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای بررسی مسائل فرهنگی کرمانشاه

نشستی برای بررسی مسائل فرهنگی کرمانشاه