مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:252021-11-29اقتصادي

فعال اجتماعی اراک: شهرداری کارتخوان اتوبوس ها و تاکسی­ های اراک را فعال کند


در شرایطی که شیوع بیماری کرونا رعایت اصول بهداشتی را بیش از پیش افزایش داده، استفاده از کارتخوان­ ها در تمام مراکز خرید و مراکز تجاری و حمل ­و­نقل عمومی اهمیت بیشتری پیدا کرده و لازم است شهرداری و شورای شهر اراک کارتخوان اتوبوس ها و تاکسی­ ها را فعال کنند.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ آبان 1394 بود که مرکز پایش اطلاعات سازمان اتوبوسرانی کلانشهر اراک طرح کارت بلیط الکترونیکی ناوگان اتوبوسرانی را افتتاح کرد­.

شهرداری و سازمان اتوبوسرانی با توزیع فراکارت و تشویق همشهریان اراکی به استفاده از این خدمات الکترونیکی تلاش کردند تا دریافت پول نقد توسط رانندگان را کاهش دهند و این رویه تا سال های قبل ادامه داشت ولی چند سالی است که استفاده از بلیط­ های الکترونیکی و کارتخوان ها در اتوبوس ­ها به دلایل نامعلومی متوقف شده است.

اجرای طرح فراکارت با هدف ارتقای کمی و کیفی کنترل و نظارت هوشمند بر عملکرد سازمان اتوبوسرانی مدیرعامل وقت سازمان اتوبوسرانی اراک و حومه در حاشیه راه اندازی طرح کارت بلیط الکترونیکی اعلام کرده بود: هدف از راه اندازی این مرکز ارتقای کمی و کیفی کنترل و نظارت هوشمند بر عملکرد سازمان اتوبوسرانی، استفاده بهینه از فناوری اطلاعات، پرداخت الکترونیک، جمع آوری اطلاعات خطوط و عملکرد رانندگان و همچنین ارائه خدمات مناسب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اجتماعی اراک: شهرداری کارتخوان اتوبوس ها و تاکسی­ های اراک را فعال کند

فعال اجتماعی اراک: شهرداری کارتخوان اتوبوس ها و تاکسی­ های اراک را فعال کند