مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:002021-11-29سياسي

حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت و فساد ستیزی است


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت، فساد ستیزی و مقابله با مستکبران است.

- ، حجت الاسلام مجید نصیرایی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: لازم است به نمایندگی از همکارانم از زحمات حمید ملانوری در مدت خدمت در خراسان جنوبی تشکر کنم و ایشان را فرزند انقلاب می دانیم.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه راه اندازی ستاد توسعه خاوران یکی از اقدامات مهم در یک سال گذشته است، ادامه داد: توسعه اقتصادی تنها با همگرایی رخ می دهد.

نصیرایی با بیان اینکه حفظ نظام تنها حفظ یک ساختار سیاسی نیست، افزود: حفظ نظام به معنای حفظ اهداف و آرمان هایی چون عدالت، فساد ستیزی و مقابله با مستکبرین است.

وی با بیان اینکه حفظ و تقویت نظام بزرگترین معروف و تضعیف آن یک منکر بزرگ است، گفت: با توجه به شناختی که از استاندار جدید، جواد قناعت داریم، ایشان شخصیتی خوش فکر، بی حاشیه و مستحکم در برابر آرمان هاست که با همه ظرفیت ها می توانند کار کنند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه در خدمت به مردم و رفع موانع و مشکلات در کنار دولت هستیم، اظهار کرد: با اختلاف و چند دستگی نمی توان از موانع گذشت و خوشبختانه امروز در کشور بین قوای سه گانه وحدت خوبی حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت و فساد ستیزی است

حفظ انقلاب به معنای تمسک به آرمان عدالت و فساد ستیزی است