مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-29ورزشي

پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان


در سالروز گل خاطره انگیز خداداد عزیزی به استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 1998، شهردار مشهد پیشنهاد داد این روز با عنوان روز قوتبال خراسان نامگذاری شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجایی در مراسم تجلیل از خداداد عزیزی ورزشکار مشهدی و حماسه ساز ملبورن اظهار کرد: کسانی که در عرصه علوم استراتژیک در دنیا فعال هستند، موضوعاتی چون اقتصاد، علم، زور بازو، تسلیحات نظامی، فرهنگ، رسانه و .

را منبع قدرت می دانند.

اما واقعیت این است که سرمایه انسانی منبع اصلی قدرت است؛ انسان هاهستند که برای خانواده، محله، شهر و کشور خود قدرت آفرین هستند و بعد از قدرت لایزال الهی و معنویت چیزی جز انسان نمی تواند منبع قدرت باشد.

وی افزود: برای رشد در حوزه نیروی انسانی باید قله ها را شناسایی، معرفی، تجلیل و تکریم کنیم.

بسیار خوشحال هستم که درعرصه فوتبال که امروز به عنوان یک پدیده اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مطرح می شود، در استان و شهری زندگی می کنیم که افراد شاخص زیادی دارد.

ارجایی خاطرنشان کرد: همه ما قبول داریم که خداداد عزیز همه ما است، خدادادی که در استان، کشور و دنیا تک است و همه با غرور آفرینی های او افتخار کردیم، با گل های او شاد شدیم و با ناراحتی های او گریه کردیم و امروز به او افتخار می کنیم؛ زیرا افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان

پیشنهاد نامگذاری هشت آذر به نام روز فوتبال خراسان