مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 18:452021-11-29ورزشي

زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند


زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند.

- نماینده ولی فقیه در لرستان: ورزش قهرمانی ایجاد ثروت و ارزش افزوده کند زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیکی 2020 توکیو که در سالن اجتماعات دادگستری لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: پیشینه ورزش در کتب تاریخی و آثاری که بدست می آید نشان می دهد که سابقه ورزش در ایران به قبل از میلاد برمی گردد.

وی ادامه داد: شاهنامه فردوسی حکایت از روحیه دلاوری و مردانگی مردم ایران دارد و هنگامیکه این فتوت و جوانمردی در کنار آموزه های دینی و اسلامی قرار می دهیم که پایبندی به ارزش ها و اخلاق هم به آن اضافه می شود رنگ و بوی ویژه ای به خود می گیرد که سبب تعظیم در مقابل چنین افرادی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ورزش در لرستان رنگ و بوی خاصی دارد از مردم استان طرفی دارای فیزیک بدنی مناسب و از غیریت و تعصب فوق العاده ای برخوردارند و این وظیفه مارا سنگین تر می کند و چنانچه این مجموعه در کنار علم و دانش ورزش و تاکتیک ها قرار گیرد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند

زمام ورزش باید به کسانی سپرده شود که اهلیت و قابلیت این کار را دارند