مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:252021-11-30حوادث

کشته شدن یک ریش سفید در درگیری طایفه ای در میرجاوه


فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از درگیری طایفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری 4 نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد .

- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل عزیزی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تعداد 5 نفر از یک طایفه که درحال تردد با دو دستگاه خودرو تویوتا در شهرستان میرجاوه به سمت ریگ ملک بوده اند مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار می گیرند.

وی افزود: متأسفانه هر 5 نفر در این درگیری به شدت مجروح شده و یکی از مصدومان به هویت حاج کریم گمشادزهی که از بزرگان و ریش سفیدان طایفه ای بوده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و 4 نفر دیگر نیز به علت وخامت حال جسمانی جهت مداوا و ادامه مراحل درمانی به بیمارستانی در شهر زاهدان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: هم اکنون تیم های انتظامی و اطلاعاتی در محل حضور داشته و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد و عملیات دستگیری قاتل و دیگر عاملان این درگیری آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه اظهار داشت: از همان دقایق نخست این گزارش به مرکز فوریت های پلیس 110، تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی فرد ویا افراد دخیل در این درگیری آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن یک ریش سفید در درگیری طایفه ای در میرجاوه

کشته شدن یک ریش سفید در درگیری طایفه ای در میرجاوه