مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30ورزشي

گردهمایی بسیجیان کوی های سازمانی ارتش در فارس برگزار شد


گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی های سازمانی ارتش در منطقه فارس با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده ارشد نظامی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان بسیج در شیراز برگزار شد.

- فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس عصر دوشنبه 8 آذر در گردهمایی بزرگ بسیجیان کوی های سازمانی ارتش، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، گفت: بسیج فارغ از جنسیت، شهرت، ثروت و مقام در حقیقت یک تفکّر محسوب می شود که در جهان خصوصاً جهان اسلام تأثیرگذار بوده است.

امیر سرتیپ رضایی خاطرنشان کرد: کسانی که دارای تفکّر بسیجی باشند دست در دست هم داده و با نهایت خلوص برای انقلاب و مردم کار می کنند.

وی با اشاره به افتخار آفرینی جوانان بسیجی در تمامی عرصه های پیش روی انقلاب خاطرنشان کرد: کاری که ورزشکاران و مدال آوران بسیجی ما در المپیک انجام دادند و با کسب مقام قهرمانی پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآوردند دست کمی از رشادت های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس ندارد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری فارس نیز با ابراز خوشحالی و افتخار از حضور در جمع بسیجیان ارتش، گفت: امروز در ارتش ما تخصص و روحیه سلحشوری موج می زند و همه دشمنان ایران اسلامی از نگاه مقتدرانه او به وحشت افتاده اند و اخلاص، ایثارگری، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، روحیه بسیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی بسیجیان کوی های سازمانی ارتش در فارس برگزار شد

گردهمایی بسیجیان کوی های سازمانی ارتش در فارس برگزار شد