مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-30اقتصادي

144 طرح هادی روستایی امسال در گیلان بازنگری می شوند


سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه 612 طرح هادی روستایی در این استان نیازمند بازنگری است، گفت: امسال 144 طرح بازنگری می شود.

- ، سید محمود بشیری شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه گیلان دو هزار و 60 روستای بالای 20 خانوار دارد، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و دو روستا دارای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه این معادل 98 درصد روستاهای استان گیلان است، گفت: افق طرح های هادی 10 ساله بوده و باید بعد از این مدت دوباره بازنگری شود.

سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 704 طرح بازنگری شده است، اضافه کرد: 612 طرح هادی روستایی در استان گیلان نیازمند بازنگری است.

وی تأکید کرد: بازنگری طرح های هادی روستایی به این معنا نیست که بعد از 10 سال این طرح از انتفاع خارج است بلکه تا زمانی که طرح بازنگری ها انجام نشده از همان طرح قبلی می توان استفاده کرد.

بشیری با بیان اینکه سالانه بر اساس ابلاغ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مقرر شد 10 درصد طرح ها بازنگری شود، ادامه داد: بر این ابلاغیه امسال 144 طرح هادی روستایی در استان گیلان بازنگری می شوند.

سرپرست معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن گیلان اضافه کرد: در بازنگری 70 طرح هادی روستایی از منابع استانی و 74 طرح دیگر نیز از منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

144 طرح هادی روستایی امسال در گیلان بازنگری می شوند

144 طرح هادی روستایی امسال در گیلان بازنگری می شوند