مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 04:502021-11-30اقتصادي

ثبت نام افزون بر 47 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح جهش تولید مسکن


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 47 هزار و 739 متقاضی طرح جهش تولید مسکن از 28 مهرماه سالجاری تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر 47 هزار و 739 متقاضی طرح جهش تولید مسکن از 28 مهرماه سالجاری تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند.

عطاءاله اکبری در گفت وگو با ایسنا- افزود: طرح جهش مسکن که پیش بینی می شود ضمن خانه دار کردن دهک های پایین جامعه سبب اشتغال 70 هزار نفر از افراد جویای کار استان شود تا 15 آذرماه جاری در 13 شهر میرجاوه، دوست محمد، زهک، گشت، زابل، نوک آباد، زاهدان، سراوان، خاش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل ادامه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات بیشترین آمار ثبت نام کننده در این طرح ملی با 31 هزار و 677 نفر به شهر زاهدان وهشت هزار و 634 نفر به شهر سراوان اختصاص دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته احداث نخستین واحدهای طرح جهش مسکن استان در قالب 1076 واحد از 6 آذرماه جاری در شهرهای زاهدان و زابل آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام افزون بر 47 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح جهش تولید مسکن

ثبت نام افزون بر 47 هزار سیستانی و بلوچستانی در طرح جهش تولید مسکن