مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-30فرهنگي

دوست دارم «آتابای» در ترکیه اکران شود/ نگارش فیلمنامه جدید


نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما بیان کرد که استقبال از «آتابای» در تبریز فوق العاده بوده و دوست دارم این فیلم در ترکیه اکران شود.

- نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما بیان کرد که استقبال از آتابای در تبریز فوق العاده بوده و دوست دارم این فیلم در ترکیه اکران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سینما که به عنوان رییس هیات داوری بخش فیلم های سینمایی جشنواره بین المللی فیلم جنایت و مکافات استانبول در این شهر حضور دارد، در گفتگویی به حضورش در این رویداد فرهنگی و واکنش ها نسبت به اکران عمومی فیلم آتابای پاسخ داد.

کریمی استقبال از نخستین اکران عمومی فیلم آتابای در تبریز را فوق العاده توصیف کرد و گفت: من یک فیلم مستقل ساخته بودم و هیچ حدسی نداشتم که مردم چگونه با این فیلم ارتباط برقرار خواهند کرد.

خدا را شکر قصه گویا خیلی به دل همه نشسته و هم به خاطر گویش آن به زبان ترکی و هم قصه عاشقانه فیلم استقبال فوق العاده ای را در تبریز داشتیم.

مردم می گویند حالمان خوب شد که پس از مدت ها به سینما رفتیم.

کارگردان فیلم های شیفت شب و سوت پایان ، با بیان اینکه آتابای می تواند مانند یک پل ارتباطی بین سینمای ترکیه و ایران عمل کند، گفت: هفتاد درصد فیلم آتابای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست دارم «آتابای» در ترکیه اکران شود/ نگارش فیلمنامه جدید

دوست دارم «آتابای» در ترکیه اکران شود/ نگارش فیلمنامه جدید