مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 05:402021-11-30اقتصادي

ایجاد هاب اقتصادی با محوریت آذربایجان غربی جزو اولویت هاست


ایجاد هاب اقتصادی منطقه ای با محوریت آذربایجان غربی جزو اولویت ها بوده که مقدمات اجرایی طرح مطالعاتی این بخش فراهم شده است.

- به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان دوشنبه شب در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت های مرزی استان و همسایه بودن با سه کشور اظهار کرد: ترانزیت و تجارت مرزی یکی از پیشران های مهم پیشرفت استان است و ضروری است برای بهره مندی بیشتر از این ظرفیت مهم، توسعه مسیرهای جدید ترانزیتی منطقه ای و فرامنطقه ای در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه زیرساخت های ترانزیت و حمل و نقل استان ضروری بوده و امیدواریم با توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی اقدامات قابل توجهی در این حوزه صورت گیرد.

وی با قدردانی از توجه ویژه رییس جمهوری به تأمین مسکن در کشور بر لزوم توجه به ساخت مسکن در بحث نهضت ملی مسکن و تأمین زیر ساخت های آن در استان تاکید کرد و ادامه داد: تسریع در شروع و رفع موانع موجود نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی نیز از ضروریات است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت اقتصادی کردن زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در استان بیان کرد: تقویت زیرساخت های عمومی، توسعه حمل و نقل ریلی، استفاده از ظرفیت حمل و نقل هوایی و زمینی استان توسط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هاب اقتصادی با محوریت آذربایجان غربی جزو اولویت هاست

ایجاد هاب اقتصادی با محوریت آذربایجان غربی جزو اولویت هاست