مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-30سياسي

دومین پویش اهدای خون ویژه دانشجویان برگزار می شود


مدیر کل اداره کل برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران، گفت: دومین پویش دانشجویی اهدای خون به درخواست دانشجویان علاقمند از 13 تا 18 آذرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

- دومین"پویش اهدای خون" ویژه دانشجویان برگزار می شود مدیر کل اداره کل برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران، گفت: دومین پویش دانشجویی "اهدای خون" به درخواست دانشجویان علاقمند از 13 تا 18 آذرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر بیتا ربانی، مدیر کل اداره کل برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهدا کنندگان سازمان انتقال خون ایران، در خصوص برگزاری دومین پویش دانشجویی اهدای خون ، گفت: اولین پویش اهدای خون با مشارکت دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی با عنوان اهدای خون اهدای زندگی در خرداد ماه سال جاری در سراسر کشور با مشارکت پر شور و نشاط دانشجویان برگزار شد که به دنبال این اتفاق مبارک، دانشجویان علاقمندان، درخواست برگزاری دومین پویش دانشجویی تحت عنوان اهدای خون را دادند که این امر نیز محقق شده است.

وی با بیان این که هدف اصلی ما از برگزاری این پویش، مشارکت جوانان در این امر خداپسندانه است، بیان داشت: تلاش داریم به این واسطه، مشارکت دانشجویان و جوانان عزیز را در امر اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین پویش اهدای خون ویژه دانشجویان برگزار می شود

دومین پویش اهدای خون ویژه دانشجویان برگزار می شود