مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-30فناوري

اگر گرفتار حجم خوری اینترنت شده اید، بخوانید


دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است به زودتر تمام شدن حجم اینترنت کاربران منجر شود که از آن جمله می توان به فعالیت خودکار نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه ها در زمان اتصال به اینترنت، -  استفاده از نرم افزارهای مالتی مدیا مانند اینستاگرام یا هک شدن احتمالی مودم اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران بسته های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم اینترنت دریافتی نسبت به حجم خریداری شده است.

درواقع کم فروشی اینترنت یکی از مسائلی است که کاربران شرکت های اینترنتی همواره گوشه ذهن خود دارند و پیش می آید که نگران کم فروشی در حجم یا سرعت کمتر از سرعت اسمی خریداری شده باشند.

با وجود این، دلایل زیادی هم وجود دارد که ممکن است به اتمام حجم بسته های اینترنتی زودتر از چیزی که کاربران تصور می کنند، منجر شود.

زمانی گفته می شد آن هایی که می گویند کم فروشی صورت می گیرد، باید به این نکته توجه داشته باشند که در گذشته مشترکان چند عکس و یا مطلب مکتوب را دانلود می کردند و حجم اینترنت آن ها برای مدت بیش تری دوام می آورد اما اکنون همین که سه تا چهار فایل ویدئویی دانلود می شود، چند برابر فایل های عکس و مکتوب حجم مصرف می شود.

هم چنین دلایل متعددی برای تصور کم فروشی افراد عنوان می شد؛ از جمله این که در برخی موارد امنیت مودم وای فای مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر گرفتار حجم خوری اینترنت شده اید، بخوانید

اگر گرفتار حجم خوری اینترنت شده اید، بخوانید