مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:052021-11-30سياسي

حمایت قاطع دستگاه قضایی در لرستان از سرمایه گذاری های مشروع


در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل حمایت از سرمایه گذاری مشروع مصوب ریاست قوه قضاییه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم صبح امروز در حاشیه بازدید از پتروشیمی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همراه دادستان خرم آباد و معاونین کل دادگستری لرستان از یکی از صنایع مهم و مادر استان به نام پتروشیمی خرم آباد بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه دو محصول مهم پلی اتیلن به مقدار 360 هزار و گاز یک بتون را تولید می کند، ضمن اینکه 85 درصد پلی اتیلن که مازاد بر نیاز داخلی است به خارج کشور صادر و مابقی نیز در داخل مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری لرستان با اشاره به اهمیت بالای پتروشیمی در زنجیره تولید، این صنعت را یکی از ارکان اصلی صنعت نفت عنوان کرد و افزود: پتروشیمی موتور محرک توسعه اقتصادی کشور است و نقش اساسی در تولید ناخالص ملی داشته و مانع از خام فروشی مواداولیه و افزایش ارزش افزوده اقتصادی و ثروت آفرینی و ایجاد اشتغال در جامعه می شود.

  رزم، تنوع تولیدات شرکت پتروشیمی خرم آباد را متنوع خواند و افزود: تنوع محصولات صنایع پتروشیمی به گونه ای است که می تواند هزاران کارگاه و کارخانه تولیدی را ایجاد کند، کمااینکه فعالیت این چنین واحدهایی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع دستگاه قضایی در لرستان از سرمایه گذاری های مشروع

حمایت قاطع دستگاه قضایی در لرستان از سرمایه گذاری های مشروع