مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-30اقتصادي

جک دورسی از مدیرعاملی توییتر کنار رفت


توییتر اعلام کرد جک دورسی، مدیرعامل این شرکت از سمت خود کناره گیری می کند و پاراگ آگراوال، مدیر فناوری هدایت شرکت را به دست خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتصاب آگراوال که سابقه حضور 10 ساله در توییتر دارد، نشان دهنده تایید ضمنی استراتژی این شرکت برای دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال 2023 است.

ارزش سهام توییتر پس از انتشار این خبر حدود 10 درصد صعود کرد و با 2.

7 درصد کاهش بسته شد.

دورسی که در سال 2006 یکی از هم موسسان توییتر بود، پس از راه اندازی اشکال جدید تولید محتوا از طریق خبرنامه یا مکالمات صوتی، این شرکت را ترک می کند.

وی همزمان مدیرعامل شرکت اسکوئر نیز بود.

دورسی همچنین سالهای پرفراز و نشیب ریاست جمهوری دونالد ترامپ را سپری کرد و در نهایت پس از حمله ششم ژانویه به سازمان کنگره، دسترسی رییس جمهور جمهوریخواه به توییتر را مسدود کرد.

تغییر مدیرعامل بلافاصله اجرایی می شود و دورسی تا زمان پایان موعد حضورش در نشست سالانه سهامداران در سال 2022، در هیات مدیره توییتر باقی خواهد ماند.

دورسی در ایمیلی به کارمندان توییتر اعلام کرد به دلیل قدرت رهبری آگراوال، انتصاب برت تایلور، مدیر عملیاتی سلزفورس به عنوان رییس هیات مدیره جدید و اعتماد به بلندپروازی و پتانسیل کارمندان توییتر، تصمیم گرفت از سمتش کناره گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جک دورسی از مدیرعاملی توییتر کنار رفت

جک دورسی از مدیرعاملی توییتر کنار رفت