مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-30سياسي

سامانه کاریابی از بیکاران پول می گیرد ولی شغلی معرفی نمی کند


نماینده تفت و میبد در مجلس از اینکه سامانه کاریابی از بیکاران برای معرفی شغل پول می گیرد اما کاری به آنها نمی دهد انتقاد کرد و گفت: بایستی بیکاران ساماندهی شوند چرا که متأسفانه بالاترین نارضایتی در کشور پارتی بازی افراد برای کسب شغل است نه بیکاری.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 آذر) مجلس شورای اسلامی بعد از گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید در تذکری اظهار داشت: بعد نظارتی مجلس قوی شده است و تحقیق و تفحص های متعدد هم این موضوع را نشان می دهد ولی بایستی زمانبندی برای افزایش بعد نظارتی ها در نظر بگیریم.

وی افزود: بند 18 قانون بودجه باید به ایجاد اشتغال در مناطق محروم کمک می کرد که ضعف دولت و مجلس در این باره برای نظارت بر اجرای این بند مشهود است.

نماینده تفت و میبد در مجلس خطاب به رییس مجلس تصریح کرد: هر تحقیق و تفحصی که در مجلس قرائت می شود بایستی برنامه ریزی کنیم که نتیجه یکی از تحقیق و تفحص های گذشته هم در کنار آن قرائت شود تا نمایندگان از نتایج آن مطلع شوند و مشخص شود برای مثال نتیجه تحقیق  تفحص سال گذشته فلان موضوع چه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه کاریابی از بیکاران پول می گیرد ولی شغلی معرفی نمی کند

سامانه کاریابی از بیکاران پول می گیرد ولی شغلی معرفی نمی کند