مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-30ورزشي

دادگاه CAS بازهم مدارک سعودی ها علیه پرسپولیس را رد کرد


رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره روند شکایت باشگاه النصر در دادگاه حکمیت ورزش (CAS)، متنی به شرح زیر صادر کرد: با اعلام امیر علی حسینی معاون بین الملل باشگاه پرسپولیس، مدارک جدید باشگاه النصر که طی مراحلی به دادگاه عالی ورزش ارائه شده بود، مردود اعلام شد و تأثیری در روند قانونی این پرونده نخواهد داشت.

در تاریخ 12 نوامبر 2021 مطابق با 21 آبان ماه 1400، باشگاه النصر طی نامه ای به دادگاه عالی ورزش، درخواست ارائه مدارک چهار صفحه ای جدیدی را در پرونده مفتوح می کند که طی آن قصد دارد از تفسیرهای جدید فیفا استفاده کند و اعلام و تأکید نماید که بازیکنان پرسپولیس در آن زمان، به صورت غیر قانونی ثبت قرارداد کرده اند.

دادگاه عالی ورزش در تاریخ 15 نوامبر 2021 مطابق با 24 آبان ماه 1400 طی نامه ای به خوانده های پرونده، درخواست اعلام نظر می کند.

باشگاه پرسپولیس نیز طی جوابیه ای که به تاریخ اول آذر ماه ارسال می کند، به دادگاه عالی ورزش اعلام می کند که با عنایت به ماده 56 قوانین ورزشی مبنی بر بسته بودن فاز تحقیقاتی و برگزاری جلسه استماع و گذشت ماه ها پس از این جلسات، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر منتظر رأی نهایی دیوان عالی ورزش است.

طبق همین قانون (قانون 56 از قوانین ورزشی) و گذشت این زمان از روال طبیعی پرونده نباید مدرک جدیدی پذیرفته شود؛ مگر شرایط خاصی پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه CAS بازهم مدارک سعودی ها علیه پرسپولیس را رد کرد

دادگاه CAS بازهم مدارک سعودی ها علیه پرسپولیس را رد کرد