مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-30بين الملل

اتحاد احزاب سیاسی عراق برای اخراج آمریکایی ها از عراق


گروه های سیاسی عراقی خواستار اتحاد کلیه احزاب و گروه ها به ویژه شیعیان برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های سیاسی در عراق خواستار اتحاد احزاب و گروه ها به ویژه شیعیان برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق پس از پایان مهلت خروج آن ها از عراق شدند و بر لزوم نادیده نگرفتن اقدامات تحریک آمیز آمریکا با هدف تداوم حضور در عراق تاکید کردند.

فاضل جابر عضو فراکسیون الصادقون در گفت وگو با المعلومه ، تصریح کرد: تداوم حضور آمریکا در عراق پس از پایان مدت مشخص شده برای خروجش از خاک عراق، منجر به ایجاد دودستگی در داخل کشور خواهد شد.

وی در ادامه بر اهمیت بازدارندگی از هرگونه تلاشی که موجب بازی با احساسات عراقی ها از سوی طرف آمریکایی در خصوص بقای نیروهایش در عراق باشد،  تاکید کرد.

از سوی دیگر، بدر حامد عباس عضو فراکسیون بدر نیز تصریح کرد: برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق و اجازه ندادن برخی طرف ها به ماندن آن ها در داخل خاک عراق، نیاز مبرمی به وحدت مواضع به ویژه  از سوی گروه های شیعی، وجود دارد.

محمد کریم الساعدی تحلیلگر سیاسی نیز گفت: اقدام طرف آمریکایی در تجهیز پایگاه هایش در عراق که نیروهایش در آن مستقر هستند، به سامانه پدافند هوایی C-RAM، گواه قصد آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد احزاب سیاسی عراق برای اخراج آمریکایی ها از عراق

اتحاد احزاب سیاسی عراق برای اخراج آمریکایی ها از عراق