مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-30فرهنگي

اهتزاز پرچم کشور در 24 نقطه جهان باهنر ایرانی


چهره ماندگار فرهنگی هنری کشور با اشاره به اینکه لباس سفید محلی تربت جام لباس کار، عبادت، ادب و هنر است گفت: افتخار این را دارم که با تن پوش سفید و از خانه های کلوخی پرچم ایران عزیز را در تالارهای فرهنگی 24 کشور جهان به اهتزاز درآوردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، فرماندار تربت جام در آیین رونمایی از کاشی منقوش شده گنجینه زنده بشری استاد فاروق کیانی پور گفت: این شهرستان دارای پیشینه غنی فرهنگی، هنری، ادبی، ابنیه تاریخی و مفاخر زیادی ازجمله استاد کیانی از اساتید برجسته بین المللی در حوزه فرهنگی و هنری است.

مرتضی حمیدی افزود: استاد کیانی پور با افتخار آفرینی در عرصه های بین المللی برای همیشه در حوزه فرهنگی وهنری و نیز بازی های آیینی جاودانه می ماند که بدین منظور از تلاش های این چهره های ماندگار هنری به عنوان میراث ناملموس و گنجینه زنده بشری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

در ادامه، فاروق کیانی پور چهره ماندگار فرهنگی هنری کشور با اشاره به اینکه مردم تربت جام هنردوست اند و به آیین های سنتی ارج می نهند، گفت: لباس سفید محلی منطقه لباس کار، عبادت، ادب و هنر است و با همین لباس و از خانه های کلوخی پرچم ایران عزیز را در تالارهای فرهنگی 24 کشور جهان به اهتزاز درآوردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم کشور در 24 نقطه جهان باهنر ایرانی

اهتزاز پرچم کشور در 24 نقطه جهان باهنر ایرانی