مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:502021-11-30اقتصادي

لغو پروازهایی که در خراسان جنوبی پایان ندارد


لغو پروازها در خراسان جنوبی در چند ماه اخیر مشکلات فراوانی را برای افرادی که قصد تردد هوایی داشته اند در پی داشته و متأسفانه آهنگ لغو پروازها در این استان هر روز بلندتر می گردد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ یکی از زیرساخت های مهم ارتباطی کشور موضوع پروازهای هوایی و ساماندهی بخش هواپیمایی می ‎باشد که بدون شک از آیتم های مهم برای توسعه است.

امروزه با پیشرفت جوامع و اهمیت زمان و سرعت بخشی به کارها موضوع پروازهای هوایی بسیار اهمیت می یابد که تمامی کشورها در این حوزه در رقابت هستند.

همچنین توسعه بخش اقتصادی که یکی از زیرمجموعه های آن بحث صنعت گردشگری بوده به این موضوع وابسته است به طوری که هر کشوری که زیرساخت های بهتری در این حوزه فراهم آورد در توسعه صنعت گردشگری موفق تر خواهد بود.

خراسان جنوبی هر چند از سال های گذشته دارای باند فرودگاهی بوده و پروازهایی را تجربه کرده اما در چند ماه اخیر با لغو بسیاری از پروازهای آن آسیب جدی به بخش هوایی استان وارد شده است.

مسافران زیادی با لغو پروازهایشان سردرگم مانده و معطل شده اند بنابراین این تجربه های تلخ خود عاملی برای کاهش رغبت مردم برای انتخاب حمل و نقل هوایی در استان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهایی که در خراسان جنوبی پایان ندارد

لغو پروازهایی که در خراسان جنوبی پایان ندارد