مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-30اقتصادي

نرخ بلیت هواپیما با دلار 28 هزار تومانی بسته شد


در حالی که ایرلاین ها مدعی اند تا 70 درصد هزینه های آنها ارزی است، اما از بازگشت ارز حاصل از فروش بلیت پروازهای خارجی معاف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، با حذف محدودیت مسافرگیری در پروازهای داخلی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار بود به دستور وزیر راه و شهرسازی نرخنامه جدیدی از ابتدای آذر ماه امسال مشتمل بر کاهش متوسط 15 درصدی قیمت بلیت هواپیما رخ دهد.

اتفاقی که اگرچه برای برخی مسیرها از جمله تهران-مشهد واقع شده و نرخ ها بعضاً تا دامنه 500 هزار تومانی هم کاهشی بوده است، اما برای برخی مسیرها از جمله تهران-کیش بلیت ها همچنان در دامنه نجومی بالای یک میلیون تومان و حتی تا 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.

هر چند که نرخنامه جدیدالصدور از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی که مورد تأیید شورای عالی هواپیمایی قرار گرفته، سقف قیمت بلیت پرواز تهران-کیش را یک میلیون و 300 هزار تومان در نظر گرفته است.

نرخ بلیت ها با دلار 28 هزار تومانی بسته شده است از سوی دیگر برخی منابع آگاه در صنعت هوانوردی به خبرنگار مهر اعلام کرده اند نرخنامه جدید که با توافق ایرلاین ها و شورای عالی هواپیمایی از ابتدای آذر ماه اعمال شده، بر اساس دلار 28 هزار تومانی است و ایرلاین ها به این شورای عالی اعلام کرده اند اگر نرخ بلیت از محدوده 28 هزار تومان فراتر رود، این امکان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بلیت هواپیما با دلار 28 هزار تومانی بسته شد

نرخ بلیت هواپیما با دلار 28 هزار تومانی بسته شد