مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-30بين الملل

ولیعهد انگلیس: لکه ننگ هولناک برده داری برای همیشه در تاریخ ما می ماند


ولیعهد بریتانیا در مراسم رسمی تشکیل جمهوری باربادوس گفت، برده داری قساوت هولناکی بود که تاریخ ما را برای همیشه لکه دار می کند.

- ولیعهد بریتانیا در مراسم رسمی تشکیل جمهوری باربادوس گفت، برده داری "قساوت هولناکی بود که تاریخ ما را برای همیشه لکه دار می کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیلی میل، شاهزاده چارلز ولیعهد بریتانیا به نمایندگی از مادرش الیزابت دوم، ملکه بریتانیا به باربادوس رفت و در مراسم تبدیل باربادوس به جمهوری شرکت کرد.

در این مراسم، ساندرا میسون رسما به عنوان رییس جمهوری جدید باربادوس سوگند یاد کرد.

دقیقا 55 سال پس از کسب استقلال باربادوس از بریتانیا و 396 سال پس از همبستگی آن به عنوان بخشی از امپراتوری بریتانیا، شاهزاده چارلز گفت که به تصمیم دولت آن برای تبدیل به یک جمهوری احترام می گذارد، اما خوشحال است که باربادوس بخشی از کشورهای مشترک المنافع باقی می ماند.

پسر ارشد الیزابت دوم گفت: ایجاد این جمهوری شروع جدیدی را ارائه می دهد، اما همچنین مرحله ای در یک زنجیره و نقطه عطفی در جاده طولانی است که نه تنها شما در آن سفر کرده اید، بلکه آن را ساخته اید.

از تاریک ترین روزهای گذشته ما و قساوت هولناک برده داری که برای همیشه تاریخ ما را لکه دار می کند، مردم این جزیره مسیر خود را با استعداد فوق العاده خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهد انگلیس: لکه ننگ هولناک برده داری برای همیشه در تاریخ ما می ماند

ولیعهد انگلیس: لکه ننگ هولناک برده داری برای همیشه در تاریخ ما می ماند