مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-30حوادث

جان باختن هفت نفر به علت گاز گرفتگی در استان اردبیل


رییس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری 51 مورد حادثه انفجار گاز و گاز گرفتگی در این استان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: - هفت نفر به علت وقوع این حوادث جان خود را از دست دادند.

فرامرز مهری 9 آذر در حاشبه بازدید از محل حادثه انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهر خلخال با اشاره به اینکه در سال 99 و در سطح استان اردبیل 127 حادثه مرتیط با گاز رخ داده است، خاطرنشان کرد: 50 مورد مربوط به مسمومیت و فوت با گاز و 77 مورد آتش سوزی بر اثر انفجار گاز بوده و در 6 ماهه نخست سال جاری نیز 51 مورد گاز گرفتگی و 44 مورد حادثه انفجار گاز ثبت شده است.

به گفته رییس ایمنی شرکت گاز استان اردبیل علت اصلی انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر خلخال را نشت گاز به داخل ساختمان ذکر کرد و گفت: در اثر شدت حادثه انفجار یک واحد مسکونی واقع در خیابان سی متری قدس خلخال که متعلق به یک پیرزن است، دچار خسارت کلی و تخریب شده است.

مهری با اشاره به اینکه هرساله در فصول سرد سال شاهد افزایش چنین حوادث ناگوار ناشی از بی احتیاطی از سوی مردم در نقاط مختلف استان اردبیل هستیم، خاطرنشان کرد: انتظار می رود مصرف کنندگان گاز طبیعی برای پیشگیری از چنین پیشمادهایی که منجر به تلفات مالی و جانی می شود هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن هفت نفر به علت گاز گرفتگی در استان اردبیل

جان باختن هفت نفر به علت گاز گرفتگی در استان اردبیل