مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-30سياسي

انقلابی ماندن کار ساده ای نیست/ روح حماسه 9 دی بصیرت، صداقت و استقامت است


رییس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 9 دی کشور گفت: حرکت مردم در 9 دی در مخیله هیچ رسانه و ناظر سیاسی نمی گنجید و معادله قدرت را بر هم زد؛ حماسه 9 دی نمایش هنرمندی نظام بود.

- جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله 9 دی و دهه بصیرت پیش از ظهر امروز سه شنبه 9 آذرماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

علی محمد نایینی رییس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله 9 دی در این جلسه بیان کرد: فتنه سال 88 اقدام براندازانه غربی بود که عوامل داخلی آن را اجرا کردند، بنابراین تعبیر فتنه از جنگ اکبر تعبیر بی راه و غلطی نیست.

وی ادامه داد: انتخابات پرشور سال 88 دستاورد هشتاد و پنج درصدی مردمی و نمایش همبستگی ملی بود و دشمن خواست برای اولین بار سلامت انتخابات را به خاطر شکست های قبلی خود خدشه دار کند و این باور را به وجود آوردند که نتیجه انتخابات مهندسی شده بود ؛ دشمنان با بی ثبات کردن نظام خواستند کشور را دچار چالش جدی کنند.

نایینی با خطرناک خواندن جریان فتنه در سال 88 بیان کرد: هیچ تفاوتی به لحاظ هدف در فتنه سال 88 با عملیات منافقین در تیر سال 59 نیست، فقط شیوه اجرا فرق می کرد ؛ جنگ تحمیلی ، جنگ سخت افزاری بود ، ولی فتنه سال 1388 پیچیده و خطرناک ترین روش براندازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی ماندن کار ساده ای نیست/ روح حماسه 9 دی بصیرت، صداقت و استقامت است

انقلابی ماندن کار ساده ای نیست/ روح حماسه 9 دی بصیرت، صداقت و استقامت است