مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-30سياسي

جهش کرونا فعالیت حضوری مدارس را تعطیل می کند؟


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت : در موضوع بازگشایی و ادامه روند فعالیت حضوری مدارس مرجع اصلی تصمیم گیر ستاد ملی کرونا و مراجع ذی ربط در حوزه بهداشت و سلامت است که دخیل هستند، اما با تکمیل روند واکسیناسیون در کشور و رعایت شیوه نامه ها و کاهش آسیب های پیش رو می توانیم آموزش حضوری را با کمترین آسیب در کشور به شکلی مداوم داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محمدرضا احمدی سنگری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد مهمترین انتظارات جامعه فرهنگیان از وزیر آموزش پرورش گفت: اقدامات وسیعی باید انجام بگیرد که به طور ویژه بحث ساماندهی ادارات استان ها ،آموزش در مدارس و سیاستگذاری برای کاهش آسیب ها و افت تحصیلی دانش آموزان از قبل آموزش غیر حضوری باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع و دغدغه مهم و مطالبه دیگر جامعه فرهنگیان موضوع رتبه بندی و تلاش ها در جهت تحقق این موضوع است که طی زمان زیادی مورد بحث و جدل قرار گرفته شده است .

نماینده مردم رشت در پاسخ به این سوال که با توجه به ورود سویه های جدید بیماری کرونا آیا بازگشایی مدارس و ادامه فعالیت آن ها با توجه به اینکه روند واکسیناسیون در کشور تکمیل نشده است و همچنین واکسنی مناسب سنین زیر 12 سال وجود ندارد صحیح است، گفت: در موضوع بازگشایی و ادامه روند فعالیت حضوری مدارس مرجع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش کرونا فعالیت حضوری مدارس را تعطیل می کند؟

جهش کرونا فعالیت حضوری مدارس را تعطیل می کند؟