مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:302021-11-30سياسي

نهاد رهبری در دانشگاه ها اقدامات را اساسی و ریشه ای اجرا می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نهاد رهبری در دانشگاه ها اقدامات را اساسی و ریشه ای اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا دانشگاه، می تواند برای تبلیغ شیعه، ولایت و نظام در میان قشر دانشجو، اساتید و کارکنان کمک کننده باشد.

در ادامه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به ارتباط وسیع و مستحکم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با واحدهای مختلف دانشگاه، دلیل اهمیت فعالیت مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی را ارتباط مستقیم این واحد علمی با مردم و تأثیر بسیار زیاد آن بر جامعه، به صورت مستقیم و غیر مستقیم عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید مقامی همچنین در خصوص راه اندازی طرح بهار نکو در سال 89، اقدامات در حوزه خانواده و تأثیرات آن در سطح استان، نیروی انسانی، فعالیت های مرکز بهار نکو و دوره های آموزشی گزارشی به سرپرست دانشگاه ارائه داد.

وی اظهار کرد: در سال 1388 طبق آمار منتشر شده از سوی مقامات رسمی، میزان طلاق استان فارس در نخستین سال ازدواج بین 14 تا 16 درصد بود که در حال حاضر این آمار به زیر سه درصد رسیده است و این نشانگر اجرای موفق طرح بهار نکو در استان است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: اقدامات ارزشمند در طرح بهار نکو، موجب افزایش مدت زمان زندگی زوجین شده است؛ به طوری که به مرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد رهبری در دانشگاه ها اقدامات را اساسی و ریشه ای اجرا می کند

نهاد رهبری در دانشگاه ها اقدامات را اساسی و ریشه ای اجرا می کند