مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-30سياسي

آیت الله ناصری: برای تولید محتوای دینی حتما باید از ابزار هنر استفاده شود


امام جمعه یزد با اشاره به این که صحیفه سجادیه کتابی بسیار ارزشمند است، گفت: هر سطر صحیفه سجادیه یک درس است اما اینکه چگونه این درس ها را به مردم ارائه دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، پیش از ظهر امروز در اولین جلسه بنیاد صحیفه سجادیه اظهار کرد: صحیفه سجادیه کتابی است که به مخاطبان خود درس زندگی می دهد و مباحث کاربردی بسیاری در زمینه های مختلف حقوقی و سایر حوزه ها دارد.

وی افزود: نحوه کاربردی و القاء کردن محتوای این کتاب در بین مردم بسیار حائز اهمیت است و وظیفه داریم که به نحو شایسته ای این موضوع را برای همه اقشار جامعه در نظر بگیریم.

امام جمعه یزد تاکید کرد: هر سطر صحیفه سجادیه یک درس است اما اینکه چگونه این درس ها را به مردم ارائه دهیم، هنری است که باید به آن تسلط پیدا کنیم.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که برنامه های فرهنگی و مذهبی باید در نقاط دور دست نیز برگزار شود، گفت: باید از مشارکت جمعیت دانش آموزی به درستی استفاده شود و نوجوانان و جوانان را در این زمینه ها به کار بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حالی که دشمنانی که به دنبال تفرقه افکنی هستند، تبلیغات زیادی علیه شیعه انجام می دهند متاسفانه ما نتوانسته ایم بسیاری از حقایق مکتب تشیع را به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: برای تولید محتوای دینی حتما باید از ابزار هنر استفاده شود

آیت الله ناصری: برای تولید محتوای دینی حتما باید از ابزار هنر استفاده شود