مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-30اقتصادي

بیکاری 80 درصد از تولیدکنندگان صنایع دستی خراسان شمالی در صورت عدم حمایت بانک ها


رییس اتحادیه صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در صورت عدم حمایت بانک ها 80 درصد از تولیدکنندگان بزرگ این استان تا پایان سال از کار بیکار شده و از عرصه تولید خارج می شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اتحادیه صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در صورت عدم حمایت بانک ها 80 درصد از تولیدکنندگان بزرگ این استان تا پایان سال از کار بیکار شده و از عرصه تولید خارج می شوند.

حسین ایزانلو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یک دسته از تولیدکنندگان صنایع دستی افرادی هستند سفارش انجام تولید و لوازم مورد نیاز را در اختیار سایر افراد قرار داده و سپس کالای تولیدی را از آن ها خریداری می کنند، اظهارکرد: یکی از پایه های اصلی تولید فرش دستبافت و گلیم در خراسان شمالی این گروه از تولیدکنندگان هستند که متاسفانه هم اکنون تحت فشار خیلی زیادی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بازار فرش و گلیم در رکود 100 درصدی قرار دارد و هیچ نمایشگاه فصلی، ملی و بین المللی نیز برای فروش این محصولات برگزار نشده است.

ایزانلو افزود: علاوه بر آن هیچ توریست و زائری نیز طی این دو سال به خراسان شمالی نیامده تا حداقل تعداد کمی از این محصولات را خریداری کند.

وی ادامه داد: هم اکنون تولیدکنندگان بزرگ امر تولید را انجام می دهند اما به صورت خیلی محدود و فقط برای اینکه پروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 80 درصد از تولیدکنندگان صنایع دستی خراسان شمالی در صورت عدم حمایت بانک ها

بیکاری 80 درصد از تولیدکنندگان صنایع دستی خراسان شمالی در صورت عدم حمایت بانک ها